Campanya Aigua de Tothom. Un dret i no una mercaderia. 3r any.
La campanya, ja en el seu tercer any, continua amb el mateix esquema i es configura, doncs, a dos nivells: un, de generació d’un espai de reflexió sobre el dret d’accés a aigua potable i sanejament, quins factors són indispensables per assolir-los i quin el paper de la societat civil organitzada, i l’altre, de treball conjunt amb municipis, diputacions, Generalitat i tots aquells actors presents i potencialment implacables per tal d’assolir els Objectius al Mil·lenni referents a l’abastament d’aigua potable i sanejament. En aquest sentit, s’haurà incorporat durant el 2007 a les empreses públiques d’aigua de Catalunya com a nou actor a coordinar, atès el seu caràcter estratègic en la reivindicació de la gestió pública de qualitat del serveis bàsics.
- 1 - Relacions Nord- Sud
- Espanya
- Associació Catalana d'Enginyeria sense Fronteres
- 6 - Aigua neta i sanejament
- 16 - Pau, justícia i institucions sòlides
- 2007